Å krokusen kikar upp!

Ännu en dag förbi. Ja, jag är etthundratvå år gammal. Utvecklingssamtal på dagis. Gick bra. Min dotter är en empatisk och förståndig tjej, det blir man stolt över såklart. Vi skulle även till bibblan, men det va stängt pga personalutbildning förstås. Bara för att jäklas. Vad ska de lära sig liksom? En ny bok har kommit ut, varning, den kanske lånas ut. Tycker iofs att de flesta på det biblioteket borde gå en charmkurs. Eller bara en kurs i social kompetens. Taskigt. Fick träffa Gudmorsan till lilla C oxå. Otrevligt som vanligt. Hon bara tar en massa energi. Bokade även Klipptid på lördag. Ja, sambon får säga vad han vill. Jag måste. Typ sååå viktigt. Nu ska jag ta lite turreyogurt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0