Kalajs.

Städningen utlejd idag. Fy faaan va skönt. Tack mamma. Vi kan tacka Rut oxå. Eller rättare sagt Rutski. Nya lyan är jättebra, på alla sätt. Känns lite som utomlands typ. Vet inte varför, men det gör det. Juust det, glömde berätta. Jag har blivit bortplockad på fejjan. Av en förskolekompis mamma.. Ha ha. De bodde under oss i gamla lyan... Vi ska ju ha kalas för Lillskruttan den 11 juni på ett lekland. Jag har bjudit de stora barnen på hennes avdelning, bara. Fy på mig tydligen. Visst, vi var på kalas hos dem förra året och var bjudna i år men kunde inte, men det är väl inte därför man har kalas för barnen, för att försäkra dem om en plats på alla andras? Fegt i så fall. Nu är jag iaf lite sådär full i skratt för det där och hoppas på att stöta på henne på dagis. Då ska jag säga att jag skulle bjuda in dottern till kalaset men hittade inte henne på fb så det gick inte.. Ha ha. Fatta roligt. Jäkla nördar. Mitt straff blev bortplockning på fejjan. Oo no. Nu måste jag sätta lite fart här, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0