Lite cool ändå.

Jordgubbar vare här! Ja, jag e skitjobbig. Sovit 6 timmar på raken. Det är lyx och jag blir glättig som Pernilla Wahlgren. Förlåt. I fredags blev det picknick som ni såg. Mysigt som attans. Kussarna liksom. Vi var i solen och jag blev bröd. Brun fast bara röd. Bröd. Igår segade vi och sen fika hos sambons faster G. Hon e så skön asså. Kvällen va sådär mysigt skön. Barnen sov och vinet tog aldrig slut. Vi va tidigt i säng men det är ju skönt. Vi behöver all sömn vi kan få. Justja, jag klippte mig igår oxå. Lika nöjd varje gång asså, hon e en riktig klippa. Norrländsk och sådär coolt lugn. Som jag aldrig kommer bli. Försöker alltid att va, men lyckas aldrig. Idag blir det nog lugnt, lillprinsessan är tokförkyld. Ingen feber, tror jag. Tänk va mkt lugnare man blir efter några år med barn. Hade det kommit snor ur hennes näsa för tre och ett halvt år sen så hade jag typ ringt vårdguiden och frågat om vi behövde åka in. Jo, For real. Idag har jag inte ens en termometer hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0