Packa, packat, packar, packade, aspackade.

Precis blivit nypt av små vassa babynaglar i brötsvårtan. Oskönt kan jag ba säga. Jag sitter i soffan och har precis matat lilla C. Vill ha kaffe men försöker vara tyst så inte resten av the family vaknar. Sambon tar C på nätterna nu för tiden... Så att jag får sova och orkar vara en bra mamma och hemmafru. Det är ju guld! Jag klarar allt bara jag får sova. Han är ganska bra å ha faktiskt. Igår va lilla Skruttan hemma från dagis och vi gick inte ut på hela dan för att hon klagat på ont i örat. Det va jobbigt. Hon hade såååå kunnat gå på dagis. Det är svårt att aktivera henne, speciellt utan leksaker och filmer. De har sambon packat ner...? Bra tänkt liksom. Idag blir det packa igen. Fan va drygt det är asså. Bättre å bli packad. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0