Stor balle.

Nu har vi flyttat. Småkrafs kvar och städningen, men det värsta är över iaf. För det är så sjukt tråkigt och jobbigt att flytta asså. Dessutom hade jag ordentligt med minus på sömnsidan. Vid halv två på fredagnatten var vi klara och då hade den förkylda lillprinsen, en skällande hosta och kippade efter andan.... Jag va osäker, som alltid iofs, men sambon va det oxå och därför fick Astrid ett besök. Det var ju ingen fara såklart, men bättre å va säker. Så den natten blev det typ två timmars sömn och sen upp för resten av flytten. Sambon har ju gjort det mesta grovjobbet och är grym helt enkelt. Han ba kör medan jag står bredvid och funderar på om jag ska packa ner den här påsen eller om jag ska packa i den. I fredags var jag tokbakis oxå, då fattade jag ju ingenting. Nya lyan är jättefin! Fräsch och öppen med stor balle. Stor balle är ju aldrig fel, det vet ni ju. Nu ska jag betala räkningar. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0