Tisdagshumor.

Sitter med lillprinsen i famnen och kollar morgonteve. Det va inte igår jag tittade på det. Lillprinsessan ligger och sover och det hoppas vi att hon fortsätter med en stund. Hon hostar, snorar och var vaken i en timme inatt för att hon hade ont i örat... Lilla hjärtat. Igår tog vi det lugnt på fm, fick fröken M på lurre och sen Eurpan för lite handling. Sambon har bytt jobb och börjat som Innesäljare, det är roligt, för nu fattar jag vad han pratar om när han pratar om jobbet. Drog sin första nykundsförsäljning igår oxå, duktig. Han är borta väldigt mycket, men nu är det hans tid. Min kommer sen kanske. Men jag får väl shoppa och partaja istället. Typiskt. Nu pratar de kaffe på teve, jääklar va sugen jag är asså. Ska försöka packa lite mer idag.. Fy faan va trist det är. Sen ska det städas ur oxå. Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0