Värdelös med Björn Rosenström.

Morgonstund har bajs i mun. Nää, va äckligt. Men typ. Vaknade med lillprinsen på bröstet och lillskruttan bredvid. Upp och göra frukost, härligt. Nu sitter han bredvid mig och vi har precis snackat lite. Mest skit om farsan som sover fortfarande. Igår va brorsan och svägerskan här med deras underbara lilla M. Fy fan va fin han är asså. Skrattar jämt typ. Faster är jag, så stort. Idag vet jag inte alls vad som händer, kanske en cykeltur och lite handla för veckan. Sambon ska ju börja nytt jobb på tisdag och kommer att va borta nästan 12 timmar per dag. Det är mycket. Men han är duktig. Jag som har lärt honom ju. Förra helgen var det tjejfesten ju, som va så jäkla rolig. Vet ni, jag rökte! Tre bloss som rev i halsen och förstås smakade skit. MEN, det viktigaste var att jag sagt att jag aaaaaldrig skulle röka igen, gjorde det. Typ stolt att jag kan släppa på prestigen. Skönt och avslappnat att inte va så jäkla duktig jämt med allt. Hej, jag heter Anna och jag är lite värdelös. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0