Ganska slött egentligen.

Pappan va hemma på förmiddagen så det blev lite hangaround at home.
Har ett så jävla roligt kort på johan när han blottar sig i vårt fönster... Men naket vågar inte ens jag lägga ut. Men jag skrattade så att jag kissade på mig. Jo, på riktigt.
Sen handlade vi på Billys, som Molly säger. På em kom svägerskan med finaste Max. Han fick ha bandage på huvudet. Ja, som rent förebyggande. Inget konstigt alls.
Nu sover lillskit och jag och Molly kollar nåt konstigt på cartoon network. Hon valde teve framför saga idag. :-( ibland får hon välja.
Jag längtar efter johan.
Hans sällskap e liksom roligt.
Jaha, blir rödvin nudå. Som tröst.
Syrran skulle tydligen inte dricka nån alkohol innan jul. Va e de för påhitt? Går det?
Värt att prova?
Å dessa frågor.
Hej då.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bara för att jag kan :)

OM jag kan...

2011-10-25 @ 15:55:18
Postat av: Therese

Men!? Hon sa inte varför?Dumheter :)

2011-10-26 @ 13:29:16
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0