Värsta bästa måndag.

Mina vänner.
Han sov inatt. Vaknade en gång och åt och somnade sen om. Jag sov nästan 8 timmar i sträck.
Har pratat i falsett och agerat bokstavskombinerad hela dan.
Jag är supermamman!

Vi har städat, bakat (feeahs chokladbollar, awsome), tvättat, storhandlat, rensat och varit allmänt jävla hurtiga hela dan.

Hittade två par vinterskor i förrådet som jag glömt bort...! Ska putsa upp dem och vips så behövde jag inte tjacka några i år.

Grannen va över och lånade tabletter mot illamående. Hon är gravid och mår Piss. Tycker så synd om henne.
Samtidigt som jag är så jävla nöjd att jag inte är preggo. Never again.
Jihooo.

Nu blir det rötjut bara för det.


Kommentarer
Postat av: Fia

åh vad glad jag blir!

2011-10-17 @ 20:22:54
URL: http://feeahfaerie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0