Veckoändan.

Helgen då? I fredags va fröken M här och vi åt och drack gott. Snackade knappt skit om nån. Lördagen innebar vila eftersom charlie hade ytterligare en av sina berömda nätter. Jag tröttnade och satte ner foten. Bestämde mig för att börja på en gång. Somna-själv-metoden. Även kallad femminutersmetoden. Har tidigare hävdat att det är crap. Inte i den här lilla killens fall. Läs på och återkom. Första natten innebar två och en halv timmes fight. Jag stålsatte mig nå sjukt. Andra natten var natt mot idag och den var bättre. En timmes smärre fight. Jag har en mycket krävande son, men han är även väldigt smart. Han fattar grejen(klart han brås på mig, det kan man ju lista ut med lilltån). Btw, hösten är här! I love it. Inatt hördes både regn och vind mot fönstren. Så jävla mysigt. Såg ni Partaj på femman igår? Så bra. Veckans tevehöjdpunkt. Jamen säg nåååt annat som e bra då. Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Du, fast du passa in bättre under benämningen bäst! Du är en supermorsa. Puss!

2011-10-10 @ 09:29:44
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: Mackan

Du e bäst:) Du fixar detta!

2011-10-10 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0