Doggystyle

Vi gick ut. Jag blev piggare efter det. Var väl bara latmasken som spökade.

Molly blev biten av en hund på promenaden!
Helt oprovocerat av en förbipasserande hund och ägare. Den skällde till och bet.
Inget blod, men ett blåmärke och två par trasiga byxor. Hål i både tightsen och byxorna över.
Jag har polisanmält.
De bad om ursäkt och gav mig kontaktuppgifter, så de gjorde väl rätt.

Det stora i det hela är att hon redan innan är riktigt hundrädd.
Nu är det inte bättre direkt. Hon var sååå rädd och ledsen efterråt.
Fy fan för hunden.
Mitt lilla hjärta liksom.
Hur vågar den?!?

Vi fortsatte promenaden och köpte glass. Hem och fika med grannarna. Tårta, chokladkaka och paj.
Inget mer tänker ni?
Nä, det räckte faktiskt.

Nu ska jag Googla på hundrädsla och måla naglarna. I den ordningen.

Puss


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Äckelhund.

2012-04-16 @ 10:54:15
Postat av: Fiaglass

Fan asså!

2012-04-16 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0