Puh!

Vilken lång jäkla dag.
Uppe med tuppen.
Väl på jobbet hade jag skitsvårt att koncentrera mig. Asså verkligen.
Kände mig dum i huvet typ. Värre än vanligt alltså.
Säkert maten. Jag äter ju inte direkt GI nu om man sägeeeer sååå.
För äter jag rätt klarar jag allt. Sant faktiskt.

Charlie fick följa med upp på jobbet idag. Han tyckte det va kul.
Sen åkte vi buss och tåg hem.
Han skrek mamma och pappa till alla.
Asså skrek. Tills de tittade på honom.
Då skrattade han.
Jag log lite sådär -he he, ja, han e lite tokig, he he.

Hämtade Molly som faktiskt blev glad när jag kom. Andra gången på ett halvår typ.

Nu ligger jag i soffan. Ligger.
Utan kudde men med huvudvärk.

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0