Inskolningsågren

Charlie lämnades första gången idag. Av Johan.
Han blev ledsen. Såklart.
Men det gick över snabbt och sen när vi kom så var han nöjd och ville inte ens upp i famnen direkt utan visade sin kompis och en boll.
Min lilla korv liksom.
Fy fan va tungt det kan kännas. Fast ändå är jag glad för all stimulans han kommer att få.
Men ändå!

Imorgon är det fokus på Molly.Vi har bråkat mycket. Förpubertet, lite för mkt fokus på lillbrorsan eller bara fasoner.
Jag vet inte. Idag fick hon inte leka med nån kompis. Kompisförbud. För att hon var kaxig och inte lyssnade igår.
Jag tror att konsekvenser är galet viktigt.
Men va vet jag.

Nu ska jag lyssna på regnet mot rutorna. Sjukt mysigt asså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0