Kvalle

Idag har jag varit hos naprapaten.
Första gången på elva år.

Han hängde rätt bra på ryggen ett tag.
Men nu känns det bättre alltså.
Känns som om cirkulationen kommit igång mellan skulderbladen och nacken lever igen.
Knäcka nacken e ju sådär alltså.
Andas iiiin, och uuuuuut... Knak Knak knak.
Jag sa att jag inte tyckte om honom för att han öh taget kunde göra så mot mig.
Han skrattade och masserade röven litegrann.
Då blev jag glad igen.

Ikväll när jag var på väg hem från grannen så kom johan hem.
Precis lagom till middag.
Hela familjen samlad en vardag liksom. Så trevligt.
Deras bil hade frusit sönder så han valde ledigt.

Det måste ju för fan firas.
Skål.


Kommentarer
Postat av: Svägish!

Grattis! Bättre sent än aldrig brukar det heta men elva år liksom. Give yourself a break liksom..

2012-02-02 @ 21:29:21
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0