Schwer

Kollar så ska det låta.
Jag gillar det.
Men sen är ju jag en sån där svenskpopochschlagernörd oxå.
Tur att vi e olika.
Jävla tur asså.

Idag gjordes det inte så mycket.
Vill inte vara ute så länge med Charlie när det är så kallt.
Ja, nörd där me, det e helt riktigt.

Jag gick en långpromme själv i kylan. Riktigt skönt. Gick och spanade in charlies nya förskola. Han börjar den 13e. Fatta.
Pappan tar inskolningen.
Fast den här gången hade jag nog bättre klarat av att gå därifrån.
Med Molly var det inte ens på tal.

Nu ska jag smälta mörk choklad i grädde, ha i en klick smör och hälla över jordgubbar.
Och folk fattar inte att GI funkar.
Prova säger jag bara. Man mår inte bara toppen, man går ner i vikt om man vill oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0