Alltså

De är så fina de här två. Med varandra.
Molly tar verkligen hand om honom. Ser till att han inte har några småsaker som kan sväljas eller säkrar omgivningen för ev fall.
Det är härligt. Så länge det nu varar.

Charlie är för övrigt riktigt aktiv. Full av energi och aldrig stilla.
Jag kan inte ta ur diskmaskinen när han är vaken. Han ska in i den. Ger sig aldrig.
Plocka i eller ur tvätt går inte heller. Han ska bara in i den asså. Ibland gör jag det i smyg när han är vaken. Snabbt och tyst.
Lägger jag mig på golvet för att leka med honom, då drar han mig antingen i håret eller i skinnet på magen.
Men han är glad den här lilla skiten. Skrattar nästan jämt.
Bollar är askul. Hans röda bil är oxå en hit att få åka på.

Vilken kille asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0