Challenge

Kärlek.
För mig är inte det att få blommor och uppvaktning hela jäkla tiden.

Det är ju inte ens kul att få.

Jo, alltså, jag blir ju glad men inte lika glad som den som ger det till mig( som under senaste åtta åren varit johan) vill att jag ska bli. Själva grejen förtar tingen på nåt vis.

Nä, kärlek är tex att förstå varandra utan att prata.
Om man är och handlar tillsammans och ser en person som ser konstig ut (alla i märsta centrum) eller så, då räcker det med en blick på johan så fattar han. Sen skrattar vi.
Hånskrattar tillsammans. Härligt par vi e.

Ja, men iaf.
Kärlek är inte att sitta och hålla handen varenda kväll.
Men att däremot få känna hans hand treva efter min mitt i natten när han sover, det är löööv.

Eller att få en klapp på kinden för att jag skrattar så högt.
Eller att få kaffe på sängen helt sonika.
Eller att jag ser honom titta på mig utan att han vet att jag tittar.
Eller att han sitter bredvid mig när jag sitter i duschen och kräks för att jag är för full efter en sommarfest(scenario taget helt ur luften förstås).

Ni fattar min poäng va?
Skulle ba skriva det.
Hej då.


Kommentarer
Postat av: Fia

fint!

2012-01-04 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0