Jag bara sitter här.

I kaoset sitter jag.
Prylar överallt och skitiga golv.

Huvudvärk och sömnbrist. Fast det ena gav det andra då kanske.
Molly var kissnödig kl fyra och när jag precis somnat igen så vaknade Charlie.
Han fick förstås välling, Men låg kvar och bräkte till typ fem. Sen somnade jag kanske halv sex.
Upp nio iofs. Men jag e ändå trött.
Ut i solen och promenera och sen hem för lunch.
Nu vill jag ha aftonkänsla.
Ska städa till ikväll. Ut med julfan nu alltså. Tända ljus, dricka tjut och kolla en film.
Gråta ut lite hormoner oxå kanske.

Svejs.


Kommentarer
Postat av: Therese

Bräkte.Fan vad roligt sagt!

2012-01-05 @ 22:54:17
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0