Jorå, bilen går bra.

Ja, hejbaberiba.
Hinner inget annat förutom jobba, laga mat, äta, leka och sova.
Ibland duschar jag oxå. Trepunktstvätt.
Men det är skönt eftersom jag är rutinmänniska så in i helvete.

Precis utfodrat barnen och nu mig själv. Linssoppa med tomater och broccoli. Det var vad som fanns. Men det var gott.

Jag vill liksom inte paja den här matgrejen nu med nån pasta.
Har kört GI stenhårt två veckor. Med lite inriktning på Superfood. Antioxidanter istället för tillsatser typ.
Mår toppen. Bajsar bra. Sover bra. PMSen lagom jobbig bara.
Ni fattar.

Rödvin och mörk choklad, det är så långt jag sträcker mig.
Men hur gott är inte det rå liksom?

Nu måste jag ta Charlie. Han river ett skåp.
Igen.
Energi som få asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0