Oklar

Känns som att jag påbörjar allt men inte avslutar nåt.
Men det handlar inte om hur jag har det utan om hur jag tar det.
Så jag tar det cool.

Jag andades idag, det var skönt.

Life is good.
Charlie går mest hela tiden. Som ett fyllo, men ändå.
Molly dansar mest hela tiden.
Inte som ett fyllo dock.Tur.
Johan är bäst. Han är fan det. Jobbar hårt och tar hand om våra barn.
Kom hem idag och då mötte de mig utomhus, med pulkor och rödrosiga kinder.
Det är härligt det.

Jag åt en smörgås idag. Vitt bröd.
Tror att jag ätit för lite kolisar. Huvudvärk.
Alltså, jag har ju ätit mat oxå såklart. Pucko.

Till frukost blev det jordgubbar och champagne. At work.
Vi klarade året. Gick över en bit oxå.
Synd att de som varit föräldralediga inte får va med på bonusen. Men hey, jag har faktiskt inte jobbat.

Har precis målat mollys naglar. En färg till varje nagel.

Fick köpa en hudolja idag som jag trånat efter ett tag. Naturligt och skönt.
Ekologisk hårdtvål och den oljan e allt jag har. På kroppen.
Fejset får betydligt mer. Jag e inte 20 längre.
Vet att ni trodde det, men nej.




Kommentarer
Postat av: Dad

2012-01-31 @ 19:18:48
Postat av: Dad

Hahaa!

Du skriver så djävla roligt.Charlie går som ett fyllo!

Kram !

2012-01-31 @ 19:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0