Jag vet

Jag e kass på att skriva just nu. Appen funkar inte och datorn hinner eller orkar jag inte sätta på.
Ingenting sätts på här hemma.
På lördag åker vi till Skåne och jag längtar.
I tre veckor har jag sovit jättedåligt. Beror på stress. Jag får aldrig vila eller återhämta mig. Inte en paus på dagen ens. Alltid är det nåt. Det e helt sjukt.
Nu har jag fixat sömntabletter. Om det hjälper så ska jag äta det resten av livet. Jag har aldrig sovit speciellt bra. Alltså aldrig.
Inte konstigt att man e lite manisk.

Jag har fröken Ms dator nu och där finns bilder från när jag va gravid med Charlie. My god vilken kagge!

Jag har semester oxå. Sägs det. Har bara fått tre frågor från jobbet på två dagar. Det kanske är semester, vad vet jag.

Nu ska jag äta blåbärsgröt.

Kommentarer
Postat av: Dad

Det var det vackraste jag någonsin sett !

2012-07-13 @ 17:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0