Villochvillniveta

Sjukt tung vecka.

Mamma har varit på sjukhuset igen. Magnetröntgen på måndag.

Hellweek på jobbet. Ny kund med hundraarton nya rutiner med motiveringen att klarar vi dessa så får vi hela Danmark oxå. Känn ingen press.

Tighta schemat med lämning, hämtning och alla andra vardagsbestyr vilket ger ungefär en fri timme varje kväll.

Sa jag att jag håller på att ta körkort?
Gör det aldrig som 35- åring. Man e för gammal då.

Idag är det kalas för Molly iaf, på ett lekland. Ocharmigt, jag vet, men hon ville det och inget passar bättre just nu än att leja bort det.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är min hjälte! Håll ut bara det blir bättre...

Kram

2012-06-16 @ 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0