Kanon!

Ni som känner mig vet hur lättstressad jag är. Ibland träffar man sin överman.
Idag känner jag mig som Kristina Lugn.
Härlig känsla faktiskt.

I helgen hade grannen inbrott.
Hon var borta i tre timmar och då hände det. ETT märke på dörren. En bändning så var dörren uppe. De tog hennes smycken och nycklarna. Med brickor till larmet så att de kommer in i porten.
Ni kanske trodde hyresvärden kodat om de brickorna?
I vårt kontrakt står det dessuton säkerhetsdörr.
Ta dig långsamt i arslet, skithyresvärd.
Inte får vi ngn ny dörr heller.

Jag tar saken i egna händer.
Tur att vi har kontakter. Både på lås, larm och knockout-pepparspray.

Charlie på dagis. En hit! Gick kanon. Imorrn skolar jag in. Spännande!

Hans pappa e pretty jäkla amazing asså.
På mycket.
En sån man behåller.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0