Pucko.

Nya prylar på jobbet. Alltid kul.
Eller egentligen ingen större skillnad. Bättre för mig iaf.
Och det handlar alltid om mig.

Inbjudan till min bror och hans blivande frus bröllop, gick ut idag. Sjukt stort.
Jag har inte fått en svägerska hörrni, jag har fått en till syrra.
Är riktigt jäkla glad för det här.

Ooo, största frågan är förstås; vem ska vara toastmaster?!
Hejda er, det är jag.
Fiii faaaaan va roligt asså.

Idag gjorde vi fiskpinnar. Asbra faktiskt.
Kul och lätt och gott och nyttigt.
Glöm inte att krydda ströbrödet bara. Och lagom varmt längre.

Nu äter jag smält choklad i grädde. På uppskuret äpple.
Jag är allergisk mot äpplen.



 


Kommentarer
Postat av: Svägish

Började böla. Du är bra fin du!

kJaMiiiiZ!

2012-03-07 @ 22:21:28
URL: http://kiw.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha du är inte klok, Madicken.



Kul att du fick äran att va toastmaster. Det klär dig!

2012-03-08 @ 11:43:04
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0