Feb. 16, 2013

Lördagsmorgon. Sovmorgon.
Eh, nä.

Igår hämtade jag Molly på dagis och hon hade tydligen varit hängig hela dan... Varför har de inte ringt mig då, kan jag tycka? Hon som aldrig är hängig liksom.
Vi gjorde våfflor och åt framför teven. Det är lyx på en fredag.

Veckan gick sjukt fort.

Jag har försökt meditera.
Fattar ni hur sjukt?
Men jag tror på det för mig. Uppbringa nåt slags inre lugn.
Nu blir jag väl snart veggo och slutar med smink oxå.
Ha ha ha. Trolo.
1h och 28 min denna vecka har jag suttit och gjort ingenting. Försökt att inte tänka på nånting. Och andats. Bara en sån sak, jag har andats.


Kommentarer
Postat av: Fia

Bra gjort!

2013-02-16 @ 08:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0