Jo

Alltså, jag e dålig på att blogga, jag vet.

Vi kör på här. Veckorna går väldigt fort tycker jag. Ibland är det måndag och sen helt plötsligt typ fredag.

På jobbet har det varit mycket. Men det är roliga grejer på gång nu. Ny tjänst from 1 mars, vilket känns kanon! Sen fick jag ett samtal internt som jag väntat på länge. Hoppas på att jag efter fyra års påtryckningar fått ledningen att förstå behovet av ett visst arbetssätt. Del 1 av två i denna plan är up and running 1 mars. Del 2 spånar vi om på möte på tisdag. Håll tummarna då.

Idag har vi varit ute på förmiddagen och sen in för lurre. Charlie somnade som en stock vid elva och sover än. Bra där.
Vi har kollat film och ätit glass. Molly somnade sent och vaknade sex imorse, så det va skönt med lite vila nu på dagen, eftersom hon ska få kolla Mello ikväll. Stort.

Nu ska jag åka och handla för kvällen. Mellomys kallas det.
För er som inte vet det alltså.

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0