Jun. 29, 2013

Lördag igen då.
05,49.

Konstigt att jag är trött på kvällarna liksom. Påpekar HAN att jag är trött en kväll till asså....

Jag har hört om familjer där man delar på sovmorgnar. Ha ha, kul ju.
Har även hört om mammor som får vara hemma ensamma en hel kväll och natt och bara rå om sig själva. En skulle till och med vara själv en hel vecka då mannen tog barnen till landet.
Asså herregud.
Hur svårt är det då att vara människa och glad jämt liksom?

Idag kan resten av världen skita på sig.
Förutom ni då. Förstås.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast nu får fan Johan ta och kamma till sig! Min kille tar alla morgnar för att jag städar. Man måste dela och hjälpas åt, barnen och hemmet är bådas. Punkt jävla slut.

2013-06-30 @ 02:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0