Fira!

Jag fick en hemläxa igår. Av min terapeut. Jag skulle gå hem och fira tillsammans med Johan.
Fira att vi tagit oss igenom det här skit-året.
Charlie fick ju ep och de gånger han fick anfall innan diagnosen, gjorde mig till ett vrak.
Vi trodde att han var död en gång. Vi trodde att jag höll vår döda son i famnen.

Jag har trott att jag varit nån annan. Jag har haft sån ångest att jag på riktigt suttit ihopkrupen på golvet och trott att min sista stund varit kommen. Jag har tvivlat på det mesta och inte haft energi till något annat än det nödvändigaste. Jag har fått mina vänner testade. Jag har mått bajs, helt enkelt.
Men nu så! Nu är vi tillbaka, starkare än nånsin. Vi har insett en hel del om oss själva.
Snart flyttar vi oxå. Asså ni fattar inte hur skönt.
Fan va bra vi är!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan aldrig resa sig om man aldrig har fallit. Life is not about finding yourself. I'ts about creating yourself. Word!

2014-08-23 @ 10:11:43
Postat av: Fröken M

Man kan inte resa sig om man aldrig har fallit..
It's not about finding yourself I'ts about creating yourself.

2014-08-23 @ 17:05:02
Postat av: Mathilda

Heja!

2014-08-26 @ 09:58:06
URL: http://mattimon.devote.se
Postat av: jenni polarbjörnen

vad fantastistk att få komma ut på andra sidan! stora varma kramar

2014-08-27 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0