Tisdag på onsdagen.

Igor badade vi i Siljan hela dagen. 21 grader. Asså det är så jäkla härligt. 
Jag och Charlie får undvika solen eftersom vi ser ut som irländare, men pappan och molly klarar hur mkt som helst tydligen. 
Mötte upp en fd granne på fm, det var sju år vi sågs! Kul! 
På tisdagskvällen blev det Leksands camping för lite mat och bad. Leksandsexperterna, en fd kollega och hennes familj, visar oss runt och ger bästa tipsen. 👍
Camping är och kommer aldrig att bli min grej, så kan vi säga. Fick lite ångest av att se alla tält, husvagnar och husbilar... Men de som är där gillar det ju å det är bra. 
Nu blir det morgonbad och senare ska jag träffa min faster! 

Livet känns jäkligt bra. Det här behövde vi. Förra årets semester va hemsk.

Semester är lite som nyår för mig. En urladdning av året som varit och nya mål och planer för året som kommer. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0