Söndagsgöra

Hemma efter en förmiddag på Fjärilshuset med morfar J. 
Vi fick en privatvisning med Owe Sandström, ni vet han i "Hur gör djur" för hundra år sen. Han är zoolog där. 

Fjärilar är fina, men också väldigt äckliga. Tycker jag. 
De fladdrar så mkt.

Charlie var vild som vanligt och försvann en stund. Hjärtat hann rusa upp i en 120 innan jag hittade honom halvt över kanten på bassängen för karparna.
Det var ett evigt spring. 

Efter det var det lunch på Max. 
Där fick jag nog av trötthets-gnäll och tog Charlie bokstavligen under magen och bar ut honom i bilen. 
Det är en härlig unge vi har. 
Ingen av oss kommer att bli överviktiga iaf. 

Nu åkte pappan iväg för att kolla fotboll hos nån kompis. 
Jag bestämde just att vi inte ska ha några fler aktiviteter idag. Vi softar fram till middagsdags.



















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0