Reminder

Igår skrev jag om molly i hennes mina vänner-bok. 
Ni vet frågor om olika saker, favoritfärg,  bästa kompisen och vad de ska bli när de bli stora etc. En av frågorna var "vad vill du aldrig vara med om igen?". Det gällde väl främst något pinsamt kan jag tänka mig, men Mollys svar kom snabbt. 
-Jag vill aldrig att min lillebror ska få såna där krampanfall igen.

Mitt lilla ♥ 
Vi har absolut inte glömt. Vi har bara tagit för givet igen. 

Jag går tillbaka i min blogg och läser mitt inlägg efter att det hände i mars. Första gången jag gör det. 
Helvete asså. 

Nu njuter vi tycker jag. Av allt. Varandra. 

Pusshej 😘 


Kommentarer
Postat av: Zofie

Aaaa, men snuttan då. Klart sånt sätter sig. Hoppas verkligen inte ni upplever det igen.
Kram!

Svar: tack och stor kram till dig! <3
Förortsmorsan

2014-11-03 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0