Men jaaa

Ja, det va fest i helgen och jag dansade och kände iiiingeeentiiing i ryggen.
Ja, jag är dum i hela huvudet.
Naprapaten sa att hela fredagens behandling typ va in onödig då jag skulle vilat.
Men, men, sjukt kul fest!! glada och härliga människor var man än tittade.

Vi hade dessutom barnvakt till Charlie av fröken M. Skulle varit över natten men vi bestämde redan på fredagen att det får vänta tills vi båda känner oss redo. Man ska öva på saker som är lite jobbiga, men inte tvinga fram någonting. Kändes tryggt och bra iaf.

Nu ska jag snart läsa med Molly som Ba läser liksom. Fattar ni hur coolt? Det typ kommer en liten tår i ögat när hon läser, blir typ rörd. Det är ju nyckeln till resten av lärandet. Nu har hon steg ett ju. En hel värld av nya saker att lära sig.
Fin är hon oxå.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0