Söndag

Skinkan gjordes igår. Jag äter vanligtvis inte gris, men julskinka kan jag göra ett smak-undantag för. Det ska ju liksom vara så. Det nya för i år är att den är ekologisk. Johan har vägrat tidigare år. Han är ju som han är. 

Ett riktigt gott vin till oxå. Lätt och lent. 
Köp det, men kanske inte till skinkan. Mer till ostbrickan efter middagen. 


Molly hade en kompis här som skulle sova över. Hon fick dock feber och skjutsades hem.  I samma stund fick Molly oxå feber. Ner i sängen och sova.

Charlie höll låda till 22, men han hade ju haft sovmorgon till 10,15, så det va inte så konstigt. 
Kvart över tio hörrni. Fatta att det börjar ordna upp sig med sömnen. 

Igår kväll pratade vi fotboll här hemma. Jag insåg att om jag ska få sällskap till min sk skitunderhållning, så måste jag ställa upp oxå.
Vilken jävla kille Zlatan är. Ja, jag har inte förstått (läs brytt mig) tidigare. Vi jämförde antal mål/år och position mellan ett par spelare. 
Det här är ju helt sjukt. 
Men så får det bli nu. Annars sitter jag där ensam och kollar på tv. 
Målet är att han ska kolla Downton med mig och inte varken somna eller kräkas. 

Nu är det bara jag och Charlie som är vakna. Morgonmys, det är våran grej det. 




Den här handen på mitt knä asså.
 Den är allt. ❤️

Kommentarer
Postat av: Tant Marita

Hahahaaaa, vilket roligt inlägg Anna! Ett givande och tagande that is ;D

Svar: Puss på dig! 😘
Förortsmorsan

2015-12-20 @ 13:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0