Coolt

Jag är ju en sån där stressad själ, ni vet. Överkänslig för andra människor och deras energi, är jag oxå. 
Men för ett par veckor sen så tänkte jag att vafan måste jag göra, så här kan man inte vara jämt ju. 

Så mindfulnessövningar fick det bli. Två gånger om dagen. 
Lite jobbigt att komma över mambojambo-tugget men väl efter det så har jag verkligen lyssnat och följt instruktionerna till fullo. 
Alternativet var ju kemiska substanser och det vet jag att det är inte bra. Alls.

Nu ger det resultat! Jag känner ett lugn faktiskt. Inser att det inte är någon idé att göra mer än en sak i taget. Det blir bara dåligt då. 
Nej, en sak i taget och total fokus på det jag gör nu. Inte planera och älta det som kommer sen. Då går all energi åt till det. 
Nu har jag mer energi, sover gott och är liksom, lugnare. 
Fantastiskt. 
Dessutom har jag börjat gå upp i vikt. Friskhetstecken. 
På måndag bokar jag in PT oxå. 

Puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0