Semme

Äntligen har även jag semester. 
Fasen vad jag behöver den... Utan att fatta det så har jag varit trött. Så trött att jag inte haft lust med mer än de nödvändigaste, senaste månaderna. Har det fortfarande inte faktiskt. Liksom ingen lust till nåt extra eller så. Ni fattar.
Men jobbar man som jag gör, dvs 100% dedikerat plus att man aldrig får sova tills man vaknar(alltid väckt före sju), då blir man trött till slut. Galet slut. 
Den här semestern har jag två mål. Det ena är att jag inte ska ställa en väckarklocka på tre veckor. Det andra är att jag ska läsa en bok. 

Igår bowlade vi med härliga människor, som en bra avslutning för barnen. Det fyller på energin. 

Här är min vilda son. Han är bra på allt. Som att ställa till oreda bla. ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0