Sjukt dåligt.

Det är konstigt ibland. 
Min mormor ringde igår och tackade nej till mitt bröllop. 
Nu kanske ni undrar varför? Det gör jag med. 
Jag tycker att det är för jävla dåligt och det gör mig ledsen. Men jag kommer inte att lägga mer energi på det för jag är värd bättre. Mycket bättre. 
Ni kanske trodde att hon ringde mig för att tacka nej? Nä, hon ringde till min kompis, som jag skrivit osa till på inbjudan. 
Personligt och så. 
Är så sjukt glad för mina nära vänner. de vet hur man beter sig och kan även säga precis vad de tycker till mig. 

Blod är inte tjockare än nåt jävla vatten. Blod är inte värt nånting i mitt tidigare släktled. 



Kommentarer
Postat av: Ana

Buuuu för mormor tycker jag. Men inte mer än att det var sjukt dåligt och sen skiter vi i det ;-) (Tycker jag, som inte varit här på 100 år?!?) Dåligt och okänsligt, men helt korrekt agerat om man ser till rutinerna vid bröllop....
Personligen vill jag sudda bort det Du skrev och byta ut med känslan av att: Ååååh så underbart att ni ska gifta Er! Ärad och lycklig för att jag får vara med, tack!
Puss & kram och ses alldeles snart!

Svar: Alldeles snart ses vi, puuuuss!!😘
Förortsmorsan

2015-06-10 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0