Beskrivning

5,20. Vaknade och kunde inte somna om. Gick upp, duschade och jobbade en stund innan jag väckte barnen. 
Bestämde mig för att jobba hemifrån.

6,50. Väckte de kortaste i familjen och serverade frukost med tända ljus. Som alltid. Jag är bäst. 

7,50. Lämnade på skola och förskola. 
Åkte och handlade för veckan. 

9,15 -12,40 jobbade.

12,40. Lunch. Färskpasta, halloumi och basilika. 

13.00 Iväg för syntest och läkaren. Mellan de två tiderna köpte jag en semla och en kaffe.
Fick glasögon på riktigt. 
Eller ja, köpte glasögon. 

17,05. Hämtade barnen sent. De var näst sist. Sjukt ändå ju. Jobbar alla föräldrar deltid?

18.00. Middag i form av rester värmdes på och skärmfri måndag inleddes med Fia med knuff. #perfectmom

19,30. Tvagning och pyjamas på.

19,45. Yoga och avslappningsmusik samtidigt som läggning. Mysigt stund. 

20.00 båda barnen sover. Det var tidigt. Johan jobbar sent så det blev vetenskapens värld på teve och ett tänt ljus. 

Nu ska jag göra en macka och oboy. Älska kvällsmål. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0