En lång en

Fasen vilken lång dag.
Men så blir det ju när man vaknar 6,30. 

Ägg- och avokadofrulle. Barnen åt en bra frukost vilket alltid gör mig så glad och lättad. Kan omöjligt bara va jag som känner sån tillfredställelse när barnen äter ordentligt. 

Snabb promenad i kylan för att vakna till. Det hjälpte. 
Sen lekte(jo faktiskt) jag och Charlie i snön när pappan och Molly köpte hjälm. 
Dagen till ära blev det hemmagjorda köttbullar i gräddsås till lunch. Ibland förvånar jag mig själv. 
Vid 13 mötte jag upp fd kollegor i Sollentuna centrum för en fika. Kom då på hur mycket jag saknat dem. ❤️

Hem till nystädat hem för att göra middag och en av veckans middagar. Allt för att slippa laga mat när man jobbar. 

Charlie har hjälpt mig i köket och tycker på riktig att det är kul. Visar intresse och vill vara med. 
Vi gjorde bla ingefärashots. 
Mot förkylningar och magproblem. Värt att testa. 

Nu sitter jag med Charlie i soffan och han verkar febrig. 
Hej hej januari och februari. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0