đŸ™đŸ»

Charlie lagade tĂ€nder idag och blev sövd. Nu Ă€r vi hemma och allt gick bra, Men han fick nĂ€sblod under narkosen och lite blod i ena lungan, vilket gjorde att de fick intubera honom. 
Det fick vi veta nĂ€r han var klar, men det var lĂ€skigt. 

LĂ€skigt nĂ€r han blev sövd oxĂ„. 
Min tandlĂ€karskrĂ€ck kombinerat med det faktum att han skulle bli sövd gjorde att vi innan bestĂ€mt att Johan skulle vara dĂ€r inne med honom och jag skulle vĂ€nta utanför. Oavsett vad charlie sjĂ€lv ville. 

Men nĂ€r jag vaknade imorse sĂ„ bestĂ€mde jag att min rĂ€dsla mĂ„ste gĂ„ i andra hand. Han ville sitta hos sin mamma. SĂ„ blev det. 
Lilla plutten. 
Det var lite sĂ„dĂ€r innan han fick sprutan, men sen somnade han ju snabbt. DĂ„ gick vi ut. 
Jag grÀt dÄ som ett barn. Fulgrinade.
Vi satte oss i kafeterian och vĂ€ntade. Blev en lĂ„ng timme. 

Tacksam idag och sÄ.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0