Sleeping disorder

Sömnbrist kan göra en galen, det har man ju hört om. Och jag har även förstått det. För länge sen.

Nu har jag sovit sådär pissigt ett par nätter och mår skit. Kroppen och huvudet liksom ömmar. Tankarna måste jag tänka två gånger för att själv förstå. 
Så taskigt att vissa ska ha det så här. Jag veeeeet, det är ett I-lands, men hey, min blogg, mina issues. 

Jag har dock nog med verktyg nu för att fatta varför jag blir manisk och vill ha allt gjort på en gång. Förut gjorde jag allt då. Nu går jag och lägger mig. 
Eller bara sätter mig på en stol och tittar rakt fram. 
Framsteg. 

Snart, mycket snart, ska jag lägga mig och sova. 
Tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0