Avsnitt 2, säsong 1.

Shit va jag irriterar mig på de där grannarna under asså.

Jag går hemma med min dotter och kan omöjligt förbjuda henne att leka. Leker hon så stör hon tydligen granne 1, här under. Jag tänker strunta i det punkt
Igår grillade de här nedanför. Det är trevligt på alla sätt, så kör på. Men måste man ställa grillen typ under vår balkong när man har en hel jäkla uteplats? Jag sa till..."Nog för att det luktar trevligt hörni, men inte när hela vardagsrummet blir inpyrt. Är ni snälla och flyttar ut grillen?"
Nej men tjockisen och hennes lilla kompis svarar inte ens.
Eh, va? Säg vad fan som helst..men man e fan inte tyst bara.
De flyttade iofs grillen.

Okej, de vet inte vem de triggar här alltså.

Det är underbart väder idag BTW! Man blir glad i nästan hela kroppen. : )
Ska sätta på liten ett par skor och gå till nån lekpark.
tjoflöjt.

Kommentarer
Postat av: Fia

Grannfejden är ett program på trean va?

2008-04-21 @ 14:20:25
Postat av: Mathilda

Haha! Skönt att din blogg-serie e baserad på en stum kärring som förmodligen inte fått ligga på länge...

2008-04-22 @ 12:32:47
Postat av: Björn

Vår
Grilla
Grannar

Visst är det härligt när våren kommer ;)

2008-04-22 @ 12:46:33
URL: http://stockholmsludde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0