Viktiga saker i mitt liv.

Jag tycker om Carolina Gynning.
Förut gjorde jag inte det men nu tycker jag att hon är skitbra. Många säger att hon e en dum blondin men hey...bara för att man vågar fråga "dumma" frågor så e man inte dum. Då e man ju smart som vågar fråga och lära sig. Finns hur många som helst som inte frågar, även om de inte vet. Dumhuvuden.
Sen att hon e så snygg så att hon kan få vilken hetero förortsmorsa som helst att vilja bli lite bi...det e inte viktigt, det håller vi till hennes nackdel tydligen. Jag såg henne igår i city och satan va snygg hon är!
Så jag vill säga att jag gillar henne. Bara.
Till er som sitter i stugorna och säger nåt annat; Vem har mest pengar och roligast liv?

Sen en annan sak...min granne, under mig, sa till mig igår att dotterns klossar låter så mycket och att hon jobbar natt ibland vilket gör att hon inte kan sova så bra när det leks med hårda leksaker.
Vet ni hur svårt det är att tänka på? Känner mig som världens elakaste morsa just nu.
- Slå inte den i golvet, hjärtat, det låter så!
Hon e tio månader, hon fattar inte det.

Sen får man tydligen inte ha sina blomlådor utåt på balkongen här....man ska vända dem inåt. Eller, det är rekommenderat att ha dem inåt eftersom det är uteplatser nedanför. Det sa grannen oxå till om minsann. Jag e inte den som e den. Jag har dem inåt så slipper vi nåt tjafs och att grannnfejden ska behöva komma hit och medla.
Men bara så att hon vet där under så är det inte förbjudet, bara rekommenderat. Ha!

Ja ni ser ju vad som är viktigt för mig just nu.

hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Anna...det e ju trots allt verige du lever i uttrycksfrihetens land!!!!!Bit ihop o vanj dig med muppiga grannar...du kommer stota pa fler, jag loooovar!!!! (tyvarr)

Men stackars lilla Molly...tankt pa att skaffa en san dar vadderad cell till Alma...modell darsjukhus! Da slipper grannarna hora mardromsskrik pa natterna o brioklossarna pa dagarna!!! Vore nat kanske. Eller ere kansk egrannarna som behover en san...hmm!

2008-04-18 @ 10:20:43
Postat av: Anna

Delar din åsikt när det gäller CG. Hon är nog den roligaste, rappaste och snyggaste svensktalande tjejen jag sett på dumburken, faktiskt. Hon är så skön när hon ställer de "dumma" frågorna...Så avslappnat sen!

Vad gäller grannen så tycker jag inte att du fullständigt ska ignorera klagomålen, lyssna på de jo, men det är typ allt du ska göra. Molly´s bankande hör till hennes utveckling, så det så! Och blomlådan sen...."Ooops, jag tappade en kruka!" Hehehe ;P

2008-04-20 @ 20:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0