Nu jäklar!

Alltså jag har tappat stinget  totalt.
Förut kunde jag gå in i en affär och bara plocka kläder och betala och sen va nöjd.
Men NU, nej då ska man gå runt och kolla hur länge som helst och överväga hit och dit och praktiskt (vadå praktiskt, vem fan bryr sig liksom?) eller inte och kolla pris (!!!).
Slutar med att jag efter en timme hittade en t-shirt och ett par leggings. WTF!!

I helgen ska jag fan gå lös. Tänker inte bry mig alls.
Ringer o bokar klipptid  nu på en gång oxå. Färga och klippa upp det nåt kopiöst.
Ja, jag brukar bara säga "Klipp som det såg ut förut fast liiiiite kortare".
Vilken megames asså.

I helgen, då jäklar.
Ska nog sola mig röd oxå. Eller som mina vänner säger. Bröd. Brun men ändå röd liksom.
Kanske nåt annat man kan göra för att bli lite crazy? Förslag  tack.

KAFFE punkt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Då önskar jag dig lycka till med allt.



2009-04-22 @ 08:52:21
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Mathilda

Haha, du e för härlig!

Bröd, love it.



Förslag på ngt brutalt craaaazy: köp en guldfisk.

Living large!

2009-04-22 @ 17:22:19
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0