Tjoflöjt.

Kaffe, måndagsmacka och frukt i magen. Joråsattehhh, känns bra.

Solen skiner mina vänner, ni har väl inte glömt att jag sa att det skulle vända. JAG sa det.

Har min nya snygga vårjacka och nya skor. Skitkallt men rätt snyggt. Och nu är det no more stövlar.
Tror jag.

Har inte så mycket att göra på jobbet idag, så jag måste låtsas rätt bra hela dan. Rynkar ögonbrynen och låtsas läsa något mycket viktigt. Tar tag i nån pärm och bläddrar snabbt, som om jag behöver svar omgående. Sen kan man ju alltid skriva ut nåt och gå till skrivaren, det är uppskattat.

Min mamma är i New York. Höjden av orättvisa.
Shoppa och dricka sojalatte på starbucks. Ni fattar ju själva vem som borde få va där istället.
Ska nog ringa mitt i natten och störa snart. Så att hon är totalt jetlaggad när hon kommer hem. Det är det minsta man kan göra för att det ska bli rättvist.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha alibijobbarn! härligt ;)

Ha en bra dag sunshine!

2009-04-06 @ 09:43:18
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0