Låtsasbajs och clownjävlar.

Det e fredag fast torsdag och egentligen lördag eftersom det är söndag imorrn.

Weird.

Idag hade jag min lilla skrutt med mig till jobbet vilket var jätteeekul. Tyckte hon. Vi åkte buss och handlade och lunchade och träffade San. Körsbäret alltså.

När jag kom hade jag en lapp på skrivbordet.
"Hej darling, städerskan verkar ha glömt nåt under ditt skrivbord, puss"

Där under låg en bajskorv.
Det ÄR så jäkla roligt egentligen. Jag skrattar fortafarande.
Bajskorven ska vara rekvisita till en kollega som fyller asgammal på tisdag. Hans plats ska pimpas.
Pimp my desk 2010.
Förra året handlade allt om pimp my trailer. Det va oxå kul. Eftersom en annan kollega har husvagn.
Här äter hon på den däringa roliga grejen.

Man måste va med när det händer annars kanske det inte e så kul.

Nyss kom lilla loppan, mellanbonusdottern. Hon e fin hon. Hennes mamma oxå.
Fan va jag e glad att hon e hon. Man hör ju skräckhistorier om ex som man fan inte kan sova efter man lyssnat på. Håll i tandborsten liksom.

Imorrn ska vi på circus. Shit va läskigt asså.
Jag e en nörd så jag e dessutom allergisk mot typ alla djur. Jag tar droger för det. 
Möter ni mig så behöver ni alltså inte undra varför jag e så konstig. Eller seg liksom. Ni kan däremot berömma mig för att jag göra allt för att mina tjejer ska va glada och få lite nya intryck.

Om clownjävlarna rör mig så smäller det däremot.


Påsken är en stor högtid. Vi har pimpat köket därefter.
Gult e inte fult.

Imorrn ska jag färga ägg med gurkmeja, blåbär och rödbetsskal. Det ni. Jädrans va ägg det blir.
pusshej!


Kommentarer
Postat av: Carina D

Haha, heja Molly! Ser mumsigt ut. :D

2010-04-01 @ 20:41:41
Postat av: Linda

antar att de va mig du syftade på då med tandborsthistorien.....

men jag e inte så farlig som de låter..

Den fick bara en mycket elak människa utstå och de va inte M

2010-04-01 @ 23:49:40
URL: http://lisama.blogg.se/
Postat av: Jag

Carina- Ja, hon åt den vid plats..so beware! :-)



Linda- Var det inte bara ett tips från din sida, hur man kan göra med tandborsten? Du kan väl inte ha gjort det på riktigt mot någon?!

2010-04-02 @ 09:35:59
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Carina S

Hohohohoho.. Det här var mycket mycket roligt! Jag har inte kunnat kolla din blogg på några dagar men nu skrattade jag högt. Så högt att jag nu måste gå o lägga mig på studs för mannen ropar från sängen o undrar vad jag sysslar med. Vi ses o hörs! Puss på 're! Förresten, Albin tittade jättekonstigt på mig när jag sa att jag hade lånat hans låtsasbajskorv. Konstigt lixåm.. :-D



2010-04-03 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0