Treårstrots e ingen lek btw.

Imorrn och på fredag är det kurs. En kurs på typ allt jag jobbat med under 1 och ett ½år och test nästa fredag.
För mig är det mycket på spel.
Jag gillar inte att behöva göra prov egentligen. Jag kommer ju liksom inte va nöjd om jag inte har 100% rätt, vilket e helt fel.
Jaja, skriver jag inget om det så har det gått dåligt och skriver jag så, ja, då ser ni ju det.

Ville bara säga att fredagen hänger sig kvar som ett lyckopiller, förförra fredagen alltså(Så, nu kan du visa honom C!)

Min lilla skrutta kan bara säga nej just nu. Om hon lärt sig det från mig?
Nää. Jag säger ju bara ja.

Pussheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

Kommentarer
Postat av: Carina S

Hahaha.. tack, Anna, jag ska visa honom att jag inte är ensam! :-D

2010-04-29 @ 13:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0