Jag kan så mycket, som Lotta skulle sagt.

men visst, jag har tydligen antagit en utmaning och fotat min dag. Camomilla, nu får du fan se till å göra detsamma för jag har fotat som en idiot idag!
Håll till godo av mitt spännande och glamorösa liv.


Vaknade tidigt, hatar å stressa min lillskrutta.

Trött på att min första kopp smakar skit pga jobbetmaskinen, så jag tog med mig kaffe idag. Även till två av mina bundsförvanter.. Och ja, jag är en kaffenörd.

KOllade menyn och tog fram fisk i frysen. Lyrre.

Väckte en trött å rufsig lillkorv.

Gick den här roliga vägen för å få skjurre till jobbet av CD.

Såklart! (koppen är inte ordentligt diskad, de e helt riktigt)

Blev trött.

Pratade med blommorna.

Lapade sol med mitt Körsbär.

Fick världens finaste blomma av Galna A.

Ville hem.


En helt vanlig min runt dessa datum.

Efter hämtning blev det gungstopp på vägen hem. Lyckligaste tjejen ser ni på bilden.

Sol e för jäkla nice asså.

Tvättdags. Inte så mkt dock.

Mysbrallor på!

Multikapacitet.

Strömavbrott preciiiis när tvättmaskinen sattes på. Ner å ringa nåt nummer som fanns i porten.

Laxgryta, såå jäkla god.

Maten fick tummen upp av lillskrutt som satsat på mittbena idag.

Kvällens saga..


Projekt som äntligen är helt klart. By hand on the wall får det heta.

Nu räcker det, vet ni hur jobbigt det är att ladda upp en bild i taget? Dessutom längtar jag efter pappan i den här familjen. Jag ska lägga mig å sova bara därför.

Men jag gillar er iaf. Pusshej.





Kommentarer
Postat av: Carina S

Vad ni e söta, annskö, molskö (klart hon oxå måste få ha ett sådant namn) o susber. :)Puss på er!

2010-04-14 @ 09:53:17
Postat av: Therese

Kul att se lite från din/er dag:-)

Vi går upp samma tid på morgonen, ba så ru veeet:-)



Ta hand om dig och ha en skön helg!

Kram

2010-04-16 @ 20:51:43
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0