Bildhysteri.

Den här ledigheten är ju jädrans skön asså. Mer sånt, tack.

Igår var det middag med sambons släkt. De e sååå sköna asså. Jag satt mellan två fastrar så idag tjuter det i öronen och jag går omkring ständigt generad.
Vädret var ju oxå galet skönt, men det vet ni förhoppningsvis. Långpromenader och trevligheter hela jädrans helgen...

Ikväll kommer min bror och hans fina kiwi(ja, hon får heta det för hennes blogg heter nästan så). Hon e skitcool och snygg, men säg inget till henne för då kanske hon fattar hur ickecoola vi är och gör slut med honom.

Här kommer lite bilder. PUSS


Finskrutt!(vi tog en egen promenad för att komma ifrån de andra två som e sååå barnsliga)


Cirkus va en hit! Lillskrutt red på en kamel som om det va det mest normala som finns.


Är det här ett lamadjur? Hahaha, jag garvar så fort jag ser dem asså.


Ägg till ett visst lags ära. Jag tycker det va jättekul. Bara jag.


En liten kärring.

Nu har jag snott sambons telefon och har alltså en heeel del bilder att ladda upp.... Håll till godo här nu rå.


Jag e renlevnadsmänniska egentligen. Det är ett montage.


Fin punkt nu


Å jag va rädd för den oxå.


Finn två fel liksom..hehe.

Här var det jul igen ja.

Alla tre!

Jorå, nu e re nära.

Ord är överflödiga här tycker jag. Vackert och stämningsfullt.
Bra avslut på den här bildsessionen. Två utvikningsbrudar.


Kommentarer
Postat av: Fia

Fin bildfest!

2010-04-04 @ 15:59:53
Postat av: Therese

Fina bilder:-)



Tycker också man borde vara ledig mera.

Tre dagars jobb och fyra dagar ledigt borde vara lag jue:-)

Ta hand om dig!

Kramar

2010-04-05 @ 08:15:11
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Kiwin

Haha, Du är så jävla störd! Supermysigt blev det igår i af, vi är mycket tacksamma och hoppas på ett snart återseende :) Skönt att fisen mår bättre! Kram till er!

2010-04-05 @ 22:40:29
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0