Dramaqueen.

Den här dagen gick fort asså. Soffan hela förmiddagen och lite handling på em. Nu jobbar sambon till sent, Charlie sover och Molly äter fruktsallad. Snart, alldeles snart, får hon oxå sova för jag ska kolla Sons of anarchy. Shit vad bra det är! Jag e helt efter och alla ni har väl sett klart alla avsnitt som finns, men hey. Jag fattade igår inte ens att det va en serie. Sambon drog på nåt och jag ba -Å, den här filmen va ju kanon.... Typ jobbigt att jag måste se hundra miljarder (asmånga) avsnitt, men kul oxå. Får väl göra Situps och jogga på stället under tiden. Min mage vägrar ju iofs ändå försvinna. Har världens största skinnpåse som hånskrattar åt mig varje dag. Bajs. Då är det ju bättre att gå upp över hela kroppen och inte baraaaa få mage som alla sa att jag fick... Ska vänta ett år och fortsätta träna den, försvinner den inte lägger jag mig under kniven. Asså, opererar, inte tar livet av mig. Känns lite dramatiskt, även för mig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Bra att det alltid finns alternativ.Alltid en utväg:-)

Trevlig midsommar på er!

2011-06-23 @ 20:06:28
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0