Gladare appdejt.

Okej, gladare nu. Har fått träffa finFias mamma som ska vara Lillskruttans förskolefröken.. Känns sååå bra! Sen fick jag lurra med kollegan och det gav en energikick. Hon fick Lchf-lunch bestående av kött, keso, avokado och chilibea. Får se om hon överlever. Det tror hon nog inte själv nämligen. Jag e fortfarande asnöjd med min kosthållning asså. Äter bra, nyttigt och framför allt mååår toppen. Prova e allt jag kan säga. Nu väntar vi på att lilla C ska somna så att vi kan baka drottning-grottor. Fika med mamma och A imorgon på em. Ska väcka lillskruttan med en rosa tårta med rosor på. Hon ville ha det tydligen. Då blir det ju så. Själv fick jag en bok igår av Kallentoft. Idag fick jag ett armband från Childhood foundation. Jäkla bra tanke det. Fint och with a good cause, me like. Grattis till kusin Helena idag oxå, jag vet att du läser! Hoppas du tvättar ordentligt nu. Ses på söndag. Fastrarna och farmorn till sambon va här igår kväll och inspekterade lyan. Tror den blev godkänd. Lovade dem att baka till nästa lördag... Har alltid fått skit för att jag bjuder på köpebröd så nu måste jag väl. Får se om de ångrar sig efteråt. Skattepengarna kommer imorrn oxå, nice. Dock försvinner de lika fort eftersom Cypernresan ska betalas nu. Inte kul nu men riktigt härligt sen hoppas vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0